Algemene Voorwaarden
INDENTITEIT SKINCARE 23
Orfanos Kelly
Herentalsebaan 159, Borsbeek
Tel: 0495/55.50.03
Email: skincare23products@gmail.com
Ondernemingsnummer: 0638.978.293
1. Algemeen
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke behandeling, aanbieding en transactie tussen Skincare 23 en de klant, tenzij er door de partijen op een uitdrukkelijke en schriftelijke manier is afgeweken van deze algemene voorwaarden.
2. Verplichtingen van het schoonheidssalon
Skincare 23 staat ervoor in dat de behandelingen die worden uitgevoerd voldoen aan de eisen van goed en zorgvuldig vakmanschap. Hierbij wordt gebruikgemaakt van degelijke materialen en producten.
Skincare 23 zal de klant op de hoogte stellen van de aard en de omvang van de behandeling, de te verwachte resultaten en eventuele risico’s van de behandeling.
Skincare 23 zal de klant zoveel als redelijkerwijs mogelijk is informeren over de financiële gevolgen van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
Skincare 23 zal aan de klant vragen om de juiste informatie te verstrekken die nodig is om de behandeling naar behoren uit te kunnen voeren.
Skincare 23 voert geen behandelingen uit die buiten haar beroepscompetenties vallen.
3. Verplichtingen van de klant
De klant dient alle gegevens aan Skincare 23 te verstrekken, die redelijkerwijs noodzakelijk zijn voor het goed uitvoeren van de behandeling.
De klant dient vooraf aan het sluiten van de overeenkomst Skincare 23 op de hoogte te brengen van eventuele specifieke wensen.
Aan nieuwe klanten zal altijd een voorschot van 30% gevraagd worden. Dit wordt verrekend als de klant de dag van de afspraak de uitgevoerde behandeling betaalt, of deze wordt volledig ingehouden bij niet nakomen van de afspraak en deze algemene voorwaarden.
Bij het maken van een afspraak bij Skincare 23 of het kopen van een product gaat de klant automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.
4. Betaling
Skincare 23 vermeldt de prijzen van alle behandelingen en producten zichtbaar op de website en in het salon. De vermelde prijzen zijn inclusief btw.
Aanbiedingen zijn geldig gedurende de vermelde looptijd en/of voor zolang de voorraad strekt.
De klant dient direct na de behandeling de betaling van de behandeling en de aankoop van eventuele producten contant te voldoen. Onder contante betaling valt ook het bijschrijven van het verschuldigde bedrag op de rekening van Skincare 23 op het tijdstip van de aankoop via een erkende vorm van elektronisch betalen.
Betaalmogelijkheden bij Skincare 23 zijn: cash, Payconiq, Bancontact en Mollie.
EEN VOORSCHOT WORDT IN GEEN ENKEL GEVAL TERUG BETAALD!
5. Levering
Skincare 23 zal er op toe zien dat het aangekochte product in perfecte staat geleverd zal worden op de door de klant doorgegeven locatie. Leveringskosten zullen ook aan de klant aangerekend worden en deze zullen ten alle tijde gecommuniceerd worden. Deze kosten kunnen variabel zijn.
De levering gebeurt enkel en alleen als de betaling in orde gebracht is en ontvangen is bij Skincare 23. Na ontvangst van de betaling zal het aangekochte product binnen de 3 werkdagen verstuurd worden (tenzij anders aangegeven).
6. Annuleringsbeleid
6.1 De klant dient bij verhindering de afspraak zo spoedig mogelijk te annuleren, maar in ieder geval 24 uur vooraf aan de afspraak. Indien dit niet gebeurd wordt het voorschot ingehouden!
6.2 Wanneer de klant de afspraak niet 24 uur voor de afspraak annuleert, mag Skincare 23 het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij de klant in rekening brengen. Het betaalde voorschot wordt altijd ingehouden!
6.3 Wanneer de klant meer dan 15 minuten te laat komt, mag Skincare 23 de afspraak annuleren en toch het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij de klant in rekening brengen. Het betaalde voorschot wordt altijd ingehouden!
In geval van overmacht hoeven beide partijen zich niet aan de verplichtingen in artikel 6.1, 6.2 en 6.3 te houden. Overmacht bestaat uit datgene wat de wet hierover zegt.
7. Garantievoorwaarden
Skincare 23 biedt de klant 7 dagen garantie op de behandeling en/of producten.
Deze garantie geldt niet wanneer:
De klant andere producten heeft gebruikt dan die door Skincare 23 zijn aanbevolen.
De klant de adviezen over de nazorg van de behandeling niet heeft opgevolgd.
8. Herroepingsrecht
Bij aankoop van goederen of diensten heb je gedurende 14 dagen, vanaf de dag van aankoop of levering, het recht om van de aankoop af te zien. Het aangekochte product moet wel nog is zijn orginele staat zijn en in de orginele (gesloten) verpakking. De kosten van de retour zijn voor de koper zelf en kunnen niet ten laste gelegd worden van Skincare 23. Skincare 23 zal de terugbetaling enkel en alleen doen indien het product nog in de orginele staat is met eventuele toebehoren incl. Terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als dat het aangekocht is.
9. Overmacht
Skincare 23 moet zich niet houden aan zijn verplichtingen in geval van overmacht. Overmacht zijn omstandigheden die buiten onze wil om plaatsvinden en waardoor wij onze diensten en verplichtingen niet meer (tijdig) kunnen leveren.
Voorbeelden zijn: Brand, technische storing, kortsluiting, stakingen, werkonbekwaamheid door ziekte of ongeval,…
10. Klachten of geschillenregeling
Wij streven binnen Skincare 23 ten alle tijde naar 100% tevredenheid en de beste resultaten. Moest dit om bepaalde redenen toch volgens u niet het geval zijn mag u steeds uw klacht doorsturen naar:
Wij behandelen u klacht binnen de 3 werkdagen en zullen u de gepaste oplossing proberen te voorzien.
!! ALGEMENE VOORWAARDEN OMTRENT ABONNEMENTEN LASERBEHANDELING:
– Deze abonnementen worden NOOIT terugbetaald.
– Abonnementen blijven 1 jaar geldig.
– Bij laattijdig verwittigen (min.24u op voorhand) of niet nakomen van je afspraak vervalt je geplande sessie en deze wordt niet terug betaald.
– Betaling voor een abonnement dient in 1x te gebeuren.
– De abonnementen zijn persoonlijk en mogen dus niet doorgegeven worden.
